2020年3月14日星期六

和風雞肉Pizza

今朝小姐whatsapp我,影相比我睇,叫我估佢整咩。我話Pizza醬囉,佢話而家整定,跟著就整Pizza。
我話咁arm既,我今晚都係整Pizza喎,不過我整和風口味。哈哈...................

 

食譜 ﹕
饀料 ﹕
雞肶肉        200克
即食紫菜      適量

醃料 ﹕
燒肉汁        1湯匙
胡椒粉          適量

醬汁 ﹕
沙律醬        3湯匙
燒肉汁        1湯匙   

做法 ﹕
1. 雞肶肉徹底解凍,去皮洗淨,抹乾水份後,加入醃料拌勻,醃20分鐘。

2. 燒熱適量油,下雞肶煎至兩面金黃色(煎好一面才反轉煎另一面,不要炒,否則會不停出水),取起待涼。


3. 將醬汁拌勻,取起少量用來塗抹批底。其餘和煎好的雞肉拌勻。成為饀料,備用。

Pizza底材料 9" ﹕ 
(尼個食譜我用咗幾年,係參考網上的食譜再修改)
高筋粉       120克
低筋粉         30克
清水/鮮奶    80克
砂糖               6克 (Caster Sugar)
幼鹽               3克
快速酵母    1.5克
米糖油         12克

做法 ﹕

1. 除油外,將全部材料放入器皿內拌勻,加入油搓成糰。
2. 取出放在枱上搓成光滑不粘手的麵糰(不用有薄膜),滾圓蓋上保鮮紙,靜置30分鐘。

3.  麵糰展薄放在已掃上薄油的焗盆上。

4. 掃上醬汁,放上饀料。置入已預熱焗爐,用220度焗約18-20分鐘。取出,放上即食紫菜,即成。

唉! 明明放完饀料,我有影相,點解無咗(好無奈^_^)









沒有留言:

發佈留言