2020年3月15日星期日

韓式炸醬麵

原先的晚餐變成夜宵^-^。
老爺今日要額外返工,預計可依平日時間回到家。
但六點鬆D打比我話,要八點。
我話唔緊要啦,今晚食麵,我已經整好咗個醬,等你返來先淥麵,好快啫!
點知七點又打比我,話未走得,會夜,你吔食先。
唯有我同少爺簡單食琴晚剩下的法包及湯。
九點鐘老爺打比我話收工回家中,有無公仔麵食,我話食炸醬麵啦!
今次我用咗日式拉麵做麵底(香港製造),唔知係唔係我過水唔夠,少爺話有D梘水味。


食譜 ﹕ 韓式炸醬配拉麵
 


材料 ﹕
豬肉粒/免治豬肉       300克
薯仔(中)                         1個
洋葱                                1個
韓式炸醬(黑醬)         150克
黃糖                            2湯匙
熱水                              適量
溫室青瓜(黃瓜)           適量 (切幼條)
拉麵 / 麵條                   適量 (依包裝指示煮熟,用作麵底)

豬肉醃料 ﹕
胡椒粉                          適量
鹽                             1/4茶匙
糖                             1/2茶匙
紹酒                         1/2茶匙

埋芡 ﹕
生粉水                          適量

做法 ﹕
 
1. 鍋內燒熱適量油,下黑醬及黃糖炒至糖溶,取起。

2. 原鍋下洋葱爆香。

  
3. 下豬肉炒勻。

  
4. 下薯仔及已爆過的醬,拌勻。

  
5. 下適量熱水,煮至薯仔淋,下少許生粉水埋芡,即成。











沒有留言:

發佈留言