2020年3月17日星期二

黑椒醬牛柳炒扁意粉

上星期,老爺返緊工時打比我。
老爺 ﹕ 喂 ! 有個煲好正,夠深。用慢煮神棒時arm晒👻😁,買比你好唔好?
我 ﹕ 吓 🤔
佢話 ﹕  公司樓下,有間食品批發公司開倉。有煲同埋好多嘢買,我影比你睇................
我 ﹕ 真係好多野喎,你買牛柳、斧頭扒、西班牙火腿..........,隨即我都whatsapp比小姐。小姐第一時間話要忌廉、芝士..........等。等佢自己同老爺溝通。
晚上,老爺返來,陰公豬抽咁多野返來。佢話有D仲係公司雪櫃,聽日先攞返嚟!
當晚佢攞咗牛柳番嚟。我打開,話點解成條(起碼成2-3kg),唔係已經切好咩? 為有自己切開一份一份,放冰格。少爺見到話,不如即刻煎件嚟食。
就咁用少少鹽同黑椒粉煎,肉質又OK喎!
今日用咗一塊嚟炒扁意粉。扁意粉都係老爺在同一間公司買回來。
少爺埋位時話,你今晚整乾炒牛河,炒意粉變河粉😅

食譜 ﹕ 黑椒醬牛柳炒扁意粉
材料 ﹕
牛柳                   1塊 (約200克)
洋葱                   1個
黑椒醬            3湯匙 (方便醬,按自己口味加減)
意粉                200克 (大約2人份量,我家比較食得少)
老抽                   少許(可不加,調色用)

做法 ﹕
1. 牛柳解凍後,用廚房紙索乾水份,切粗條。
2. 意粉,依包裝指示灼熟,備用。

3. 熱油鑊,下洋葱炒香,下少許鹽炒至洋葱合自己的口感。

4. 加入牛柳,炒至8成熟。

 
5. 下黑椒醬炒均,加入意粉及少許老抽炒勻,即成。









沒有留言:

發佈留言