2020年3月30日星期一

無錫骨

香港的疫情,又進入另一階段,雖然大部分是輸入個案。但亦擔心那些隱形帶菌者。所以出外都要格外小心,回家真是要洗手洗手。
上星期有晚,老爺突然問我,你有無儲多少少凍肉,keep住有兩星期就ok,唔洗keep好多。我問佢,點解咁問? 佢話而家個個國家都封關,少不免運輸方面都有影響。同時物價只會上漲。叫你keep住有兩星期(兩星期就可以),以防萬一啫。有咩嘢事,你實唔夠人搶。
我家的冰箱,一路都儲開(豬、牛、雞、魚及少許海產),總知,我食到最後那款的肉,先會補充返同款的肉。



食譜 ﹕ 無錫骨


材料 ﹕
一字骨(急凍)        500克
八角                          1粒
桂皮                          1片
葱                              2條
薑                              2片
紹酒                   1/2湯匙
熱水                        適量

調味 ﹕
鹽                       1/4茶匙
生抽                      1茶匙
老抽                      1茶匙
黃糖                      1茶匙

醬汁料 ﹕
片糖                      1/2磚
鎮江香醋              2茶匙
茄汁                      2湯匙

做法 ﹕
1. 排骨徹底解凍後,清洗乾淨(不停換水及洗),直至水清為止。抹乾水份。

 
2. 燒熱少許,下排骨煎至兩金黃色。

3. 加入薑、葱、八角及桂皮,炒勻後,灒入紹酒。

4. 注入過排骨面的熱水、調味煮滾後,轉中慢火炆約40-50分鐘(視乎排骨的大細),排骨已淋。

5. 取走薑、葱、八角及桂皮。

6. 下醬汁料兜勻,再炆至汁液濃稠即可(或炆至汁液收乾掛滿排骨,但是我會留有少許汁及會原煲上,食到尾煲內只會剩下少少汁,而且唔會咁快凍,食時仍然有溫度)。







沒有留言:

發佈留言