2020年5月4日星期一

腳傷

成兩個星期無寫Blog,皆因在上個月中,洗廁所地下時,不小心整親個膝頭蓋側的筋。
當日整到都唔覺咁大鑊,只是少少痛,我仲落街買餸,只係拐下拐下咁,但到半夜真是嚟料,落地企都要慢慢,仲要扶住先可以行到。當時以為瞓到第二朝會無咩事。點知第二朝起身,企都企唔到,一行就痛到眼淚水都標出來,唯有請病假睇醫生。
醫生 ﹕條筋應該斷咗!
    我 :  😱咁誇張
醫生 :  少少咁,可能你先前整過,又無為意。留家休息,唔好行來行去,要兩三個月,等佢自己癒合。留家休息兩星期。
   我 : 醫生,我而家都是隔日返工,而且返到去都係坐多過行。你只是比今日病假我就可以。
醫生 : 咁你睇吓星期一返工後點啦! 有需要就回來再。

而家真是年紀大,無端端都攪到咁。


沒有留言:

發佈留言