2020年12月24日星期四

京都骨

今日成日都天陰陰,Lunch 完出外行吓,鬆一鬆,點知一踏出校門,就下著毛毛雨,立刻返轉頭,同事話咁快返來,我話個天唔比我出去囉🙈
自從新鮮豬有問題後,我起碼成年無食新鮮豬。連冰鮮豬我都無買。起初會在凍肉店買急凍,每次只係預兩三餐,後來比我在網店搵到啲凍肉,而又係在食開的品牌,於是同同事夾單,有時同事見到邊處有好野,大家都分享下,怎至又夾單。
總知而家屋企個冰箱的凍肉(豬、牛、雞、魚)無一缺,一缺又補倉😂

食譜 ﹕ 京都骨


材料 ﹕
梅頭扒 (急凍)            3塊 (約400g)
洋葱                            1個

醃料 ﹕
胡椒粉                        少許
紹酒                          1茶匙
                              1湯匙
生抽                          2湯匙
老抽                       1/2茶匙
生粉                          1茶匙
油                                少許

汁料 ﹕
茄汁                          3湯匙
白醋                          1湯匙
黃糖                          1湯匙 (或普通砂糖)
老抽                          1茶匙
水                              2湯匙

做法 ﹕
1.    梅頭扒徹底解凍,用水沖洗至沒有血水,抹乾水份,每塊隨意開小件。
2.    醃肉 ﹕ 先加入胡椒粉拌勻、紹酒拌勻,靜置5分鐘,再加入其他醃料(除油外)拌勻,最後加入油拌勻,醃約30分鐘。
3.    洋葱去衣,洗淨切絲,備用。

 
4.    熱鑊下油,油熱後下豬扒,煎至兩面少許黃金色。   

5.    推開豬扒,下洋葱在中間,炒至洋葱有香味。

6.    炒至豬扒約有九成熟。

7.    將汁料先拌勻,才下加入鑊內。

8.    炒勻煮至汁液濃稠及收汁,即可上碟。




沒有留言:

發佈留言