2020年4月9日星期四

柚子芝士餅

今個復活節假,連放五天,所以星期三放工後已返安全島渡假。第二朝,小姐已經order我,整尼樣整那樣.................
上次整咗個柚子忌廉餅,自己都唔係好滿意。今次試下改用忌廉芝士,而餅底用馬利餅,同時唔用蛋黃(因為小姐對生蛋黃有敏感,我處理得好唔好,睇小姐食完,就知道😅)
經眾多白老鼠試驗下,味道非常goodgood............,只是軟身咗少少。
咁即是有8-9成功啦,我會試到ok為止(當然口味各有不同)。先寫下食譜。
其實我寫BLOG的原因,有兩個 ﹕ 
(一)是比自己睇番
(二)是比小姐睇,將來佢自己有頭家時,都可以依我的食譜去煮。佢而家都好努力學習中,尤其整麵包同甜品。


 







沒有留言:

發佈留言