2020年4月13日星期一

大醬湯

返安全島渡假,話咁快過咗四日四夜。
假期未完回歸原因係,今日要同大少到傢私鋪傾佢間房點整,成間屋已經攪掂整好,只剩佢個間。佢而家間房得張床褥、佢個老婆(即是佢的寶貝電腦,仲要只是用三張櫈朗起就算),家姐返來入完佢間房,就同我講,細佬係唔係好enjoy佢間劏房😂
我都唔知佢點諗,一拖再拖,最後我都忍唔住出聲。要在復活節假期去傾,大廈外牆油漆,完成後拆棚,家姐會搬返來(大少的雜物堆到家姐間房滿滿,家姐其實都心大心細想早D搬返來,見到間房咁,又加上驚鼻敏感發作,所以暫時都在留安全島)。
在傢私鋪傾咗成兩個幾鐘,差不多三點走,跟著去咗食餃子,真係好飽,自從疫情開始後唔洗日日返工,我一個人的午餐好多時都唔食,張個早餐時間推遲,一餐當兩餐,已經習慣咗。
所以晚餐,簡簡單煮個大醬湯比兩父子就算。



食譜 ﹕ 大醬湯


材料 ﹕ (其實將自己喜歡的加入就可以)
薄豬肉片        1包(打邊爐個款)
豆腐                1磚
鮮蜆                半斤
洋葱                1個
甘筍                1條
節瓜                1個
大葱                1支
金菇                1包
薑                 2-3片
青葱                 1條
洗米水           適量(約2-3杯)
韓式大醬     3湯匙(啡色盒,按個人喜嗜)
韓式辣醬     1湯匙(紅色盒,按個人喜嗜或不加)

做法 ﹕
1. 鮮蜆用少許鹽浸,可以放把餐刀在水中,容易吐沙。煮前洗淨。
2. 準備洗米水(第一次洗的米水不要,之後洗的水用深盛起,洗好米繼續依平時咁煮飯)。
3. 豆腐洗淨切粒;金菇去根部,切短度節瓜用匙羮或刀刮去皮,洗淨切件甘筍去皮,洗淨切件;洋葱去衣,洗淨切粗條;大葱切走有根的部分,洗淨斜刀切件,分兩份;青葱切走有根部分,洗淨切短度,分開葱白同綠色部分,備用。
4. 湯鍋加油燒熱,下洋葱爆香後,加入薑片、葱白同一份大葱炒香,把節瓜、甘筍連同洗水加入,煮滾。

5. 將大醬放在隔篩內,把大醬慢慢溶入水中,之後會隔出豆蓉,取走不要。(如不用篩,可直接將大醬放進鍋中,這樣湯會不滑,會食到豆蓉)

6. 煮至節瓜差不多淋時,把豬肉片、鮮蜆加入,蓋上蓋煮至鮮蜆全部爆開口,將豆腐、金菇放入後,先加入辣醬,再滾起時即成,面放其餘的大葱同青葱,原鍋上桌。

備註 ﹕
以前我煮大醬湯時,不懂加入洗米水,及用隔篩將大醬放進鍋中,這個做法是以前同事的太太教我。




沒有留言:

發佈留言